środa, 25 marca 2015

Rivoli c.d.

Tak jak pisałam wcześniej rivoli "na tapecie".

Trzy pary kolczyków z oplatanych rivoli.

Rivoli 10mm dark capri blue oplecione wg tutka Weraph.
Rivoli 14mm emerald oplecione wg tutka Sidonii Petki.

Rivoli 14mm rosaline tak jak pierwsze z dodanymi na brzegach bicone crystal 3mm.



W przerwie między kolczykami powstały dwie bransoletki. Musiałam odpocząć od koralików wielkości ziarenka maku (toho 15/0), zwłaszcza moje oczy tego wymagały. Toho 11/0 po pracy
z 15/0 wydają się olbrzymie. A oto efekt "odpoczynku":

Bransoletka z koralików knorr 2,5mm transparent crystal na cieniowanym rudo-pomarańczowym kordonku.


Pomarańczowa bransoletka kojarzy mi się z pisankami, aby wzmocnić ten wielkanocny akcent dodałam zawieszkę- zajączka.

Bransoletka wykonana z koralików Toho 11/0: gold lined crystal,
inside color crystal grape lined, gold listered lt. tanzanite.


Fiolet jest podobno jednym z kolorów sezonu wiosna lato 2015.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata