poniedziałek, 4 maja 2015

Z pomarańczową nutą.

Mam do pokazania następny wisior, tym razem ze szklanym ciemno srebrnym kaboszonem. Opleciony został koralikami w szarym i hematytowym kolorze z niewielkim dodatkiem pomarańczowych.



 Wisior został podszyty czarną skórą naturalną, zawieszony jest na satynowym sznurku w szarym kolorze.

Połączenie szarego i pomarańczowego koloru przypadło mi  do gustu. Postanowiłam wykorzystać ten zestaw kolorystyczny do zrobienia kolczyków. Są w innym stylu niż  wisior, ale może powstanie jeszcze coś do tych kolczyków. A tymczasem zaprezentuję same kolczyki.




Teraz pracuję nad majowym wyzwaniem kolorystycznym  u Danutki i myślę, że już niebawem będę mogła pokazać co zrobiłam.

2 komentarze:

  1. Cudeńka! Połączenie szarości z pomarańczowym (albo innym jaskrawym kolorem) zawsze wygląda bardzo efektownie :-) Kolczyki są śliczne, dorób im jeszcze coś fajnego, może bransoletkę? Wisior mógłby niepotrzebnie odciągać od nich uwagę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolczyki na pewno dostaną coś do kompletu, muszę tylko uzupełnić zapas szarych koralików.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata