wtorek, 4 lipca 2017

Kramik różności.

Ostatnio zrobiłam kilka rzeczy, które tu hurtem pokażę. Pierwszy będzie wisior, który powstał ze szklanego kaboszonu w kształcie trójkąta w kolorze szmaragdu. Oprawiłam go podobnie jak te kolczyki za pomocą koralików nihbead 12/0 w kolorze nickel. Pomysł oprawy zrodził się w mojej głowie spontanicznie podczas pracy nad wisiorem. Nie jest on idealnie kształtny ( zrobiłam to z premedytacją ), ale w mojej subiektywnej ocenie efekt jest całkiem ciekawy. Zresztą zobaczcie sami. 





Następna w kolejności jest broszka. Jej głównym elementem jest kaboszon szklany w kolorze black diamond obszyty koralikami toho 11/0 i 15/0 metallic hematite i taśmą cyrkoniową w kolorze black.
Większość moich broszek wygląda podobnie ale nie ma dwóch identycznych.



I na koniec kolorowy, letni komplet składający się z kolczyków i bransoletki. Kolczyki wykonane wg wzoru z internetu ( niestety nie zapisałam i nie potrafię teraz odnaleźć) z koralików chilli , pip, superduo i toho. 
Do kompletu zrobiłam bransoletkę z koralików preciosa 10/0. A całość tak wygląda:




Kolejne kaboszony przygotowane do oprawy - tak więc zabieram się do pracy:)))

10 komentarzy:

  1. Prześliczne prace :) Ślicznie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace ciekawe i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace, Gosiu:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne <3 zawsze chciałam "ogarnąć" koraliki ale nic poza haftem nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trzeba próbować a napewno się uda.

      Usuń
  5. Wisior wygląda bardzo interesująco,podoba mi się. Moją uwagę przykuła broszka,lubię ten styl.podziwiam Twoją zręczność przy tych koralikach,trzeba mieć dużo cierpliwości ♥ Letni komplecik cieszy kolorami,jest uroczy :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za tyle miłych słów:) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata