wtorek, 4 lipca 2017

Kramik różności.

Ostatnio zrobiłam kilka rzeczy, które tu hurtem pokażę. Pierwszy będzie wisior, który powstał ze szklanego kaboszonu w kształcie trójkąta w kolorze szmaragdu. Oprawiłam go podobnie jak te kolczyki za pomocą koralików nihbead 12/0 w kolorze nickel. Pomysł oprawy zrodził się w mojej głowie spontanicznie podczas pracy nad wisiorem. Nie jest on idealnie kształtny ( zrobiłam to z premedytacją ), ale w mojej subiektywnej ocenie efekt jest całkiem ciekawy. Zresztą zobaczcie sami. 





Następna w kolejności jest broszka. Jej głównym elementem jest kaboszon szklany w kolorze black diamond obszyty koralikami toho 11/0 i 15/0 metallic hematite i taśmą cyrkoniową w kolorze black.
Większość moich broszek wygląda podobnie ale nie ma dwóch identycznych.



I na koniec kolorowy, letni komplet składający się z kolczyków i bransoletki. Kolczyki wykonane wg wzoru z internetu ( niestety nie zapisałam i nie potrafię teraz odnaleźć) z koralików chilli , pip, superduo i toho. 
Do kompletu zrobiłam bransoletkę z koralików preciosa 10/0. A całość tak wygląda:




Kolejne kaboszony przygotowane do oprawy - tak więc zabieram się do pracy:)))

10 komentarzy:

  1. Prześliczne prace :) Ślicznie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace ciekawe i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace, Gosiu:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne <3 zawsze chciałam "ogarnąć" koraliki ale nic poza haftem nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior wygląda bardzo interesująco,podoba mi się. Moją uwagę przykuła broszka,lubię ten styl.podziwiam Twoją zręczność przy tych koralikach,trzeba mieć dużo cierpliwości ♥ Letni komplecik cieszy kolorami,jest uroczy :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za tyle miłych słów:) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata