piątek, 9 lutego 2018

Nowe bransoletki i cukierek dla Ewy.

Koraliki toho demi round 11/0 czekały dosyć długo na to, by w połączeniu z toho round 11/0, powstała
z nich bransoletka. I w końcu jest - tak wygląda:





Kolejny wzór, który chciałam wypróbować, to płaska bransoletka z koralików toho round 11/0 i bugle 3mm. Wykonana jest splotem herringbone. I tak wygląda.





O rozstrzygnięciu urodzinowego candy pisałam w poprzednim poście. Dzisiaj mogę pokazać bransoletkę, która jest nagrodą. Są prawie identyczne z tą, którą prezentowałam już na blogu. Różni je tylko zapięcie.




Przygotowuję jeszcze pewne drobiazgi, które wyślę Ewie razem z bransoletką:) Wiem, że trochę to trwa,
ale myślę, że w poniedziałek uda mi się nadać przesyłkę.



15 komentarzy:

  1. Cudeńka :) Są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ostatnio faza na demi round :) bardzo wciągające są te maleństwa :) Przepiękne bransoletki :* Zwłaszcza ta robiona herringbone'm przykuła moją uwagę. Ewa będzie miała śliczną bransoletkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo za miły komentarz:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Piękne bransoletki. Śliczną biżuterię tworzysz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bransoletki, ta płaska bardzo mi się podoba, ma coś w sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj otrzymałam przesyłkę :) Dziękuję bardzo :) Bransoletka prezentuje się dużo ładniej niż na zdjęciu no i te kolczyki do kompletu :) :) Oczywiście ten duży "drobiazg" też bardzo mi się podoba :):) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, miło mi, że podobają Ci się moje "wytworki".
      A z tymi zdjęciami to jest tak, że marny ze mnie fotograf:(
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ja też nie potrafię fotografować moich rzeczy więc nie jesteś sama :)

      Usuń
  6. świetne bransoletki:) Szczególnie spodobało mi sie połączenie z bugle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie też najbardziej podoba się ta bransoletka.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata