poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Kwarc różowy - wisior.

Wisior powstał kilkanaście dni temu. Dzisiaj został wyposażony w nośnik składający się z koralików, łączników i łańcuszka. Plan był nieco inny, niestety wcielając bezkrytycznie pomysły w życie,  przy wykończeniu wisiora użyłam koralików 4mm, przez które po przyszyciu nijak nie można było przewlec ogniwka ( maja zbyt małe otworki). Chcąc uniknąć prucia musiałam zmienić plany. Na szczęście miałam bardzo cieniutkie szpilki z kulką, które mieściły się w otworkach koralików. Wisior jednak musiał swoje odleżeć. Już tak mam, kiedy praca nie idzie po mojej myśli musi poczekać na "świeże spojrzenie".
Jest to drugi wisior z kwarcem prezentowany przeze mnie, pierwszy był tutaj.








5 komentarzy:

  1. Śliczny wisiorek bardzo delikatny zarówno w kolorach jak i formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ;) Uwielbiam fioletową biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo subtelny wisior
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata