sobota, 9 maja 2015

Oko w oko z gadziną.

Zgodnie z tym co pisałam w poprzednim poście, dzisiaj powinnam zaprezentować pracę na cykliczne kolorki u Danutki. Plany uległy zmianie, a to dlatego, że dostałam nie lada wyzwanie, zrobienia bransoletki i ... broszki- jaszczurki do tych zielonych kolczyków.
Tak więc mamy dziś spotkanie oko w oko z tą oto jaszczurką :)






 Kilka zdjęć z lampą, na których widać jak lśni w świetle.


 i jeszcze zbliżenie

A to przedstawicielka tego gatunku - jaszczurka zwinka. 
Źródło: http://www.national-geographic.pl/foto/fotografia/jaszczurka-zwinka-452114

Jaszczurka została wykonana z koralików toho 11/0 i 15/0 w kolorach metallic iris brown, metallic iris green/brown i silver lined teal. Użyłam też  trzech koralików FP w kolorze metallic iris brown do ozdobienia ogonka.
Co sądzicie o tej gadzinie? Przyznam, że dokonałam eksperymentu na pewnej, osobie i zanim odkryła, że to nie jest żywe zwierzątko to miała trochę strachu.

Jako, że trwa linkowe party 3 u Diany, pójdę na nie z jaszczurką.

49 komentarzy:

  1. Jaszczurka wyszła rewelacyjnie. Istne dzieło koralikowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja...! Nie ogarniam koralikowania, a co dopiero takiego w 3D:-) Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow....jaszczurka wyszła genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna gadzina :) Podziwiam wykonanie ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. nie można jej nie polubić ;) i do tego jakie perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, dziękuję:) Zdjęcia nie oddają w pełni jej wyglądu (słaby fotograf), tym bardziej jest mi przyjemnie czytać pochlebne opinie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia też są super :) nie ma się do czego przyczepić :) i myślę, że żadne zdjęcie nie odda tego jak stworzone przedmioty wyglądają na żywo ;)

      Usuń
  7. Jest cudna! Połóż ją do zdjęć w plenerze a każdy się nabierze że to żywa :-) Jak dla mnie dzieło wręcz nieprawdopodobne! Sama wymyślałaś jak ją zrobić czy miałaś jakiś schemat na którym mogłaś bazować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) myślałam o tym, żeby zrobić takie zdjęcia. Nie miałam schematu, znalazłam jedynie zdjęcia podobnej broszki w internecie. Sama wymyśliłam jak zrobić formę a później to wystarczyło opleść koralikami.

      Usuń
  8. Super jaszczurka, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta jaszczurka jest rewelacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaszczurka jest genialna! Super, że dobrałaś takie mieniące się koraliki, od razu kojarzą się z połyskującymi łuskami. Brawa za pomysł i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie jest mi bardzo miło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Świetna jaszczurka, ostatnio taka przestraszyła mnie w ogrodzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalna gadzina! Moja córka od razu stwierdziła, że fajnie wyglądałby taki gekon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czas pokaże co jeszcze powstanie w przyszłości ;) Pozdrawiam Ciebie i Twoją córkę:)

      Usuń
  13. Wow! Podziwiam ! Za cierpliwość, za wykonanie
    ta jaszczurka wygląda jak prawdziwa (fuj) ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fakt trochę czasu zajęło mi wyplatanie tego zwierzaka. Ciekawostką jest to, że żywego stworzonka nie wzięłabym do ręki, a tworząc tego gada, stopniowo się z nim oswajałam i jego widok nie robi na mnie wrażenia. Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Gadzina jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa, piękna i zabawna :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Baardzo udana gadzina! ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jaszczurka! Jak żywa! Cudo :-) Co do takich eksperymentów, to proponuję pająka jako broszkę!! ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło:) Przyszłość pokaże jakie stwory jeszcze powstaną. Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Jest przepiękna, jaszczurek się nie boję, więc jedynie zachwyt może u mnie wywołać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Jaszczurka jest obłędna. jak prawdziwa i zapewne w dotyku tak samo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi:) Jaszczurkę miałam w ręku jeszcze będąc dzieckiem i nie pamiętam już jaka jest w dotyku.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata