środa, 13 maja 2015

Ecru i coś jeszcze...

W poprzednim poście pisałam, że powstało kilka bransoletek w kolorach ecru, beż i krem.
Zostały jeszcze dwie, których nie pokazywałam. Jest to gąsieniczka na 8 koralików i ukośnik na
14 koralików w rzędzie. A oto one:

Bransoletka wykonana z koralików toho 11/0 opaque frostet lt beige, opaque lt beige, opaque dark beige, ceylon rice pudding i magatama 4mm opaque lt beige.  Wzór zaczerpnięty z internetu.

Bransoletka wykonana z koralików toho 11/0 opaque frostet lt beige, opaque dark beige, metallic iris brown, gold lined crystal.
Wzór opracowany przeze mnie na podstawie zdjęcia podobnej bransoletki.  




Jest jeszcze bransoletka w marynistycznym stylu, wykonana zwykłym sznurem koralikowo-szydełkowym na 12 koralików w rzędzie. Celowo nie robiłam jej ukośnikiem, bo chciałam aby nie była zbyt plastyczna.
Wzór z internetu jest przypięty tu.

Bransoletka wykonana z koralików toho11/0 opaque white, opaque pepper red, metallic nebula i opaque jet.



Powstały też kolczyki, które świetnie pasują do wisiorka z tego posta.

Powstały z koralików super duo blue turquoise bronze picasso, toho 11/0 gold listered montana blue, toho 15/0 metallic iris brown i bicone 4mm black diamond. 




I na koniec mam jeszcze niespodziankę - kilka zdjęć jaszczurki w plenerze.




13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wyszły te bransoletki,podoba mi się ta beżowa z brązem,fajny wzór,a kolczyki śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace robisz:) pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi Cię gościć na moim blogu, pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Aaa, bransoletka z kotwicami to istne cudeńko! :) Aż mam ochotę zrobić podobną dla siebie i mam nadzieję, że w wolnym czasie uda mi sie skorzystać ze wzoru, który podlinkowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mnie też podoba się ten wzór, dlatego kolejny raz z niego korzystam. Bransoletka jest super na wakacje. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękne prace, szczególnie podoba mi się ta pierwsza bransoletka. Jest bardzo świetna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria ta z kotwicami mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno bransoletki jak i kolczyki są świetne :) Zdjęcia jaszczurki w plenerze rewelacyjne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Druga, druga...bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata