poniedziałek, 11 maja 2015

Bransoletka na majowe cykliczne kolorki.

Kolor maja w cyklicznych kolorkach u Danutki to ecru. W ostatnim tygodniu zrobiłam kilka bransoletek, które pasowałyby do tego wyzwania. Wybrałam jedną spośród nich. Jest to pierwsza bransoletka wykonana wg tego wzoru. Inspiracją były podobne bransoletki, których zdjęcia oglądałam w internecie.   Robiłam ją według własnej koncepcji nie szukając gotowych wzorów. Kolory to oczywiście kremowy, beż
i ecru.Pierwszy raz korzystałam z wsuwanych końcówek i uważam, że są rewelacyjne w prostocie montażu
i estetyce. A oto bransoletka:





Lubię pastelowe kolory, tak więc i te przedstawione na palecie barw przez Danutkę. W mojej garderobie i w moim mieszkaniu można znaleźć sporo rzeczy w tym kolorze.
W zabawie w kolorki biorę udział dopiero drugi raz,  bloga założyłam przed trzema miesiącami.
Plusy zabawy dla mnie to:
poznawanie nowych osób i ich pasji,
otrzymywanie sporo większej liczby komentarzy, które wiecie jak są dla nas ważne,
motywacja do sięgnięcia po materiały niekoniecznie w naszym ulubionym kolorze, który może się okazać całkiem fajny.
I jeszcze banerek.



89 komentarzy:

  1. Super btansoletka, zestaw kolorystyczny idealny . Jest bardzo elegancka, a zapieicie chyba faktycznie świetne , zawsze sie zastanawiałam jak ono działa i dopiero Twoja uwga o wsuwaniu koralików mi to uświedomiła. Fajnie że bawisz sie z nami dalej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi Cię gościć:) A końcówki naprawdę są warte uwagi i świetnie się sprawdzają przy takich bransoletkach. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Małgosiu witaj po raz drugi w zabawie,super,że powróciłaś do nas znowu .Mam nadzieję ,że będą też kolejne razy .
    Twoja bransoletka jest śliczna,pięknie poprzeplatalaś te koraliki.
    Baw się dobrze w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ta zabawa, więc nie mam powodu by z niej rezygnować. Miło mi kolejny raz "spotkać się" w tym gronie. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Jest piękna! i kolor i kształt. Oj! widzę ją na swoim nadgarstku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:)Nic nie stoi na przeszkodzie aby do Ciebie trafiła. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękna bransoletka! Świetne są te fale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękna bransoletka :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny wzór! Bardzo ładna ta bransoletka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, splot herringbone daje duże możliwości przy tworzeniu biżuterii. Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piękna, piękna, piękna .....
    ...... słów mi brakuje, zauroczyłam się :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bransoletka delikatna a za razem ma to coś w sobie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Przepiękna jest ta bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! cudowność piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ale ona jest świetna, fajnie wyglądają te "fale" i świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolory podyktowane zabawą u Danutki.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba:)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy wzór, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy wzór, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bransoletka i ciekawy wzorek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, ze Ci się podoba:)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawa bransoletka. Fajny, nie wiem jak to nazwać - wzór. motyw. Oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ... śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Bardzo fajny wzór , delikatnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna bransoletka! Delikatna i elegancka! Pozdrawiam:) Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciesze się, że się podoba:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Bardzo fajna, ciekawa bransoletka. Aż sie prosi, żeby nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba wzór, który zastosowałaś! Od razu taka bransoletka rzuca się w oczy, mimo łagodnego kolorku ;-) Wprawdzie koraliki to nie mój żywioł, ale bardzo podobają mi się Twoje prace. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Bardzo fajna bransoletka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna!!
    takiej jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, ze się podoba:)

      Usuń
  25. Jest śliczna i oryginalna! Wygląda bardzo ozdobnie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło, pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Bardzo ładna bransoletka:) Podoba mi się wzór i kolorystyka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Piękna bransoletka,podoba mi się dobór kolorów i ten niespotykany,oryginalny wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba:)

      Usuń
  28. Wspaniała praca, bardzo elegancka i efektowna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Przepiękna bransoletka! Wszystko ze sobą współgra tworząc bardzo czarującą całość. :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna bransoletka Małgosiu.Bardzo fajne to zapięcie i końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo elegancka, ciekawy wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow !!!
    Pierwszy raz widzę taką bransoletkę i nie ukrywam,że zamarłam na samym wstępie ujrzawszy ją :)
    Wg mnie jest cudna :)
    Zachwycająca :)
    Podziwiam jak z takich maleńkich koraliczków można stworzyć coś tak niepowtarzalnie pięknego ...
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów:) Wbrew pozorom nie jest to takie skomplikowane jakby się mogło wydawać. Pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Wygląda cudnie :) jestem pod wrażeniem, że to Twój własny projekt, wyszła naprawdę świetnie! :)
    a zapięcia rzeczywiście wyglądają bardzo zgrabnie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  34. Pomysł miałaś rewelacyjny, wykonanie również jest świetne! :)
    Wsuwanych końcówek nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale z tego co widzę, to chyba warto się na nie skusić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi:) Co do wykonania, to teraz co nieco bym zmieniła. Końcówki polecam, są idealne, nie wymagają klejenia ani innego skomplikowanego montażu - wsuwa się je za rząd koralików i to wszystko. Wyglądają dużo lepiej niż takie z ząbkami (walizkowe) do klejenia. Pozdrawiam:)

      Usuń
  35. Jest śliczna. Elegancka, pastelowa, subtelna. Dla mnie nieco za mdła, ale ja, cóż, za ecru nie przepadam. Zapięcia świetne spasowałaś do niej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów:) Pozdrawiam

      Usuń
  36. Prześliczna bransoletka. Tworzyłaby z moją bluzeczką piękny duet:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie utkana :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Małe sprostowanie - uszyta. Pozdrawiam:)

      Usuń
  38. Piękna, elegancka i romantyczna pomimo swojej pozornej prostoty:) świetnie wygląda wzór na środku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna bransoletka, bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczna i swietny wzór , zapięcie rzeczywiscie super , ze nie wspomnę o zakończeniach , ciekawa jestem gdzie kupujesz , bo ja poszukuje i w Polsce raczej nie widziałam :( Pozdrawiam i powodzenia w dalszym tworzeniu takich śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz:) A zakupy najczęściej robię w tym sklepie: http://www.artfan.pl/pl,0,grupa1169,o0,koncowki.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata