sobota, 30 maja 2015

Stare złoto i perły.

Herringbone rządzi u mnie już od jakiegoś czasu. Bransoletka, którą dzisiaj przedstawię jest wykonana również tym splotem.





Użyłam koralików nihbeads 12/0 antique gold i perełek szklanych 4mm w kolorze ecru, zapięcie magnetyczne typu slide z trzema loopami . Jest dość ciężka, zużyłam 20 g  koralików  i 111 perełek. Bransoletka przywodzi mi na myśl stroje z minionych epok haftowane złotem. Myślę, że śmiało można ją zaliczyć do stylu vintage. 
Zostanie zaprezentowana u Diany.

A teraz jeszcze trochę z innej beczki. Zrobiłam wczoraj zdjęcia, więc nie ma powodu aby nie pokazać.
Wisiorek oponka, który powstał z kilku kolorów koralików toho w różnych kolorach i rozmiarach od 15/0 do 6/0.
Zawieszony jest na satynowym sznurku w ciemnofioletowym kolorze i dodany jest fioletowy opalizujący koralik ceramiczny.
 


  

6 komentarzy:

  1. złoto z perłami! piękny duet:)
    Wisiorek w innym klimacie, ale też mi sie bardzo podoba:) Pięknie współgrają kolorki i super podoba mi się sposób zawieszenia :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda bransoletka z perełkami . Super kolorki. Oponka zniewalająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oponka fajna, ale zdecydowanie bransoletka rządzi, tak antycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata