wtorek, 9 czerwca 2015

Liebster blog award i XXI Jarmark Hetmański.

Zostałam nominowana przez Ulę  do Liebster Blog Award.
"Nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze prowadzonego bloga. Dotyczy to blogów o mniejszej ilości obserwatorów, co ma na celu pomóc im w rozpowszechnieniu bloga".
Udział w LBA polega na odpowiedzi na 10 pytań zadanych przez osobę nominującą i nominowanie kolejnych
10 osób.
Zacznę od odpowiedzi na pytania.

1. Dlaczego powstał Twój blog?
Mój blog powstał 4 miesiące temu, po ponad dwóch latach przygody z koralikami. Założenie bloga wynikało
z kilku powodów- po pierwsze chciałam zaprezentować swoje rękodzieło,  a po drugie potrzebowałam obiektywnej oceny tego co robię. Do czasu założenia bloga moje prace były oceniane przez ludzi z mojego otoczenia. Podchodziłam z dystansem do ich opinii.

2. Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
Trudno mówić o spełnieniu moich oczekiwań w tak krótkim czasie. Chociaż myślę, że pomimo krótkiego stażu w blogosferze, dzięki uczestniczeniu w różnych inicjatywach prowadzonych na blogach z rękodziełem przestaję być anonimowa. Otrzymuje sporo pochlebnych komentarzy, niestety bez konstruktywnej krytyki.
Na szczęście zachowuję chyba zdrowy rozsądek i jestem dla siebie najsurowszym krytykiem.
Najcenniejsze są dla mnie oceny osób, które są dla mnie niedościgłym wzorem. Uważam, że jeśli takiej osobie chce się napisać coś pod moją pracą to jest to pewnego rodzaju docenienie moich starań.

3. Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Zdecydowanie prostota. Mam małe doświadczenie w tym temacie, jest to mój pierwszy i jedyny blog i nie do końca wygląda tak jakbym chciała. W miarę poszerzania swojej wiedzy , będę wprowadzać poprawki. "Gadżeciarą" nie jestem, ograniczę się więc do rzeczy niezbędnych.

 4. Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną    treścią?
Nie mam doświadczenia w tej kwestii, dlatego to co napisze będzie tylko czystą teorią. Zawsze długo zastanawiam się nad opublikowaniem każdego posta. Nie potrafię zamieszczać samych zdjęć bez kilku zdań treści. Myślę, że negatywne komentarze sprawiłyby, że znacznie wydłużyłby się czas przygotowywania posta do publikacji.

5. Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
Chciałabym odpowiedzieć, że lekceważeniem, (tu też będzie teoria) ale znając swój charakter to zapewne byłaby to irytacja.

6. Czy przeglądasz statystyki w bloggerze?
Tak, jest to dla mnie źródło informacji, kto do mnie zagląda i w jakich zakątkach świata oglądano moje prace.
W oparciu o te dane mogę nieznacznie wpływać na liczbę odwiedzin. Myślę, że jest to przypadłość młodego stażem blogera i z czasem mi przejdzie.

7. Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Od kilku miesięcy regularnie publikuję wpisy, więc pewnie odczułabym pewien dyskomfort. Nie byłby to jednak "koniec świata".

8. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Tak, uważam, że jest to dowód na to, że moja praca została zauważona i pozytywnie oceniona. Przy okazji dziękuję Uli za nominację.

9. Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy , gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
Wychodzę z założenia, że jeśli się publikuje posta to ma się coś do powiedzenia. Każda treść niesie jakiś przekaz czy informację. Nie wyobrażam sobie posta o niczym.

10. Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
Tak, poznałam sporo ludzi z pasją i talentem. Przed założeniem bloga miałam kilka miejsc (blogów) gdzie często zaglądałam. Teraz jest tych miejsc znacznie więcej i nie ograniczam się tylko do blogów związanych
z biżuterią. Czuje się akceptowana przez ludzi, z którymi mam styczność w wirtualnym świecie, czuję się pewniej i wiem, że to co robię ma sens.

Do LBA nominuję:

  1. alchemiamaterii-art.blogspot.com
  2. ania121971-niesforneszmatki.blogspot.com/
  3. elau66wr.blogspot.com/
  4. justka145.blogspot.com/
  5. korallowo.blogspot.com/
  6. kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
  7. salvadormcluck.blogspot.com/
  8. samara84.blogspot.com/
  9. swiat-sutaszu.blogspot.com/
  10. zielonymyszak.blogspot.com/

Wybierałam blogi, osób, których twórczość podziwiam, raczej z krótkim stażem, które są aktywne i chętnie uczestniczą w różnych wyzwaniach.Odpowiada mi ich sposób prowadzenia bloga oraz podoba mi się jego wygląd. Mam nadzieję, że wytypowanie przeze mnie osoby nie będą mi miały tego za złe.
Dopełnienie wszystkich formalności związanych z tym wyróżnieniem zajęło mi sporo czasu. Zrobiłam to jednak w miarę sprawnie, bo nie lubię jak coś wisi nade mną. Daruję sobie wymyślanie pytań i poproszę o odpowiedź na pytania wymyślone przez moje poprzedniczki, na które ja odpowiadałam.
Teraz mogę spokojnie zająć się koralikami:)

*

Zanim jednak oddam się temu co lubię najbardziej - kilka słów o XXI Jarmarku Hetmańskim w Zamościu, który miał miejsce 6-7 czerwca. Jest to impreza gromadząca głównie twórców ludowych, ginące zawody, rękodzieło artystyczne oraz produkty regionalne.
Był to mój trzeci jarmark i najbardziej udany z dotychczasowych. Nie mam dużego doświadczenia w tym względzie, ale porównując z poprzednimi latami było całkiem spore zainteresowanie moimi pracami.
Mam dużo pozytywnej energii i chęci do tworzenia nowych rzeczy. Jedyny mankament to poparzenia słoneczne, które po dwóch upalnych dniach dają się we znaki.
Na dowód tego, że tam byłam , mam zdjęcie:



Mój kramik najmniejszy chyba ze wszystkich możliwych i obecnych na tej imprezie. W przyszłości muszę się zaopatrzyć w ekspozytory na bransoletki, bo trochę ich jest i mam kłopot z ich wyeksponowaniem.
Zainteresowanych zdjęciami z jarmarku zapraszam tu.

Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca tego dłuuugiego wpisu.

16 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie ♥ cieszę się niezmiernie,że mój blog przypadł Ci do gustu ♥
    Kramik może i malutki,ale nie ważne jaki duży tylko co w nim jest,same śliczności robione z sercem..ja nigdy nie miałam szczęścia spróbować tej przygody :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu, żę odpowiadasz na moją nominację. Poważnie podeszłam do sprawy i dużo czasu poświęciłam na wytypowanie blogów do wyróżnienia. Jestem zadowolona z moich wyborów.
      W temacie jarmarków, to masz rację, jest to prawdziwa przygoda;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie.Cieszę się ,że komuś podobają się moje poczynania w sztuce tworzenia.Fajnie ,że jarmark był udany ,po mimo złej przygody ze słońcem,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odzew, pierwszy raz przytrafiła mi się taka nominacja i chciałam się wywiazać z tego jak najlepiej. Miałam trochę obaw przy nominowaniu ( czy nie zostanie to źle odebrane), tym bardziej jest mi miło, że na nie odpowiadasz :) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Dziękuje za miłe wyróżnienie. Cieszę się, że do mnie zaglądasz i że podoba Ci się to co robię. Pozdawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że przyjęłaś to wyróżnienie, bo to że na nie zasługujesz to nie mam wątpliwości:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Dziekuje bardzo za nominacje:) i ciesze sie ze komus moje prace sie podobaja:) i fajnie ze jarmak sie udal:) dziekuje i zapraszam do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, dziękuję, że zechciałaś przyjąć to wyróżnienie, jesteś młodą osobą z pasją, tworzysz oryginalne rzeczy i to zasługuje na uwagę. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. że z sercem.

    Dziękuję za nominacje i tyle ciepłych słów. Dla nas blogerek to ważne, że ktoś do nas zagląda, pisze komentarza, pochwali. W zabieganym życiu, gdzie pogoń za pieniądzem i tylko ludzka zawiść tu mamy swoją oazę spokoju, zrozumienia i pocieszenia. Nasze blogi to chyba nasza terapia na zło tego świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucięło mi początek komentarza, a tam napisałam Ci, że nie ważne jak wielki krami, ważne, że z pięknymi pracami wykonanymi z sercem

      Usuń
    2. Elu bardzo mi miło, że odpowiadasz na moje wyróżnienie:) Ja również dziękuję, za ciepłe słowa po adresem moich prac:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Byłam kiedyś na tym jarmarku ,ale tylko jako zwiedzający !!!
    Rodzina miała problem z zaciągnięciem mnie z powrotem do samochodu bo wszystko mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarmark cieszy się dużym powodzeniem. Rynek Wielki wypełniony jest po brzegi, więc jest co oglądać.

      Usuń
  7. Byłam na tym jarmarku jak co roku nie mogłam się oprzeć by nie pójść ;) Skusiły mnie plastry agatów. Ciężki wybór miałam, bo najlepiej to kupiła bym wszystkiego po trochu, ale na to pozwolić sobie niestety nie mogłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominację,na pewno odpowiem na pytania,tylko u mnie to niestety będzie musiało potrwać,ostatnio jakoś czas mi się skurczył.Jak na malutki kramik widzę tam pokaźną ilość na pewno pięknych dzieł.Kiedyś udało mi się być w Zamościu niestety nie było wtedy Jarmarku,ale może kiedyś jeszcze to nadrobię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominacja w pełni zasłużona. Zapraszam na Eurofolk do Zamościa, który odbędzie się już w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata