czwartek, 14 września 2017

Tango w Szufladzie

Jakkolwiek dziwnie to brzmi, takie są fakty. Tematem ogłoszonego przed kilkoma dniami Wyzwania Gościnnej Projektantki w Szufladzie jest TANGO. Postanowiłam wziąć udział w zabawie. Oto naszyjnik zrobiony specjalnie na to wyzwanie:











Tak wygląda tango widziane oczyma mojej wyobraźni.




I jeszcze kilka technicznych szczegółów.
Głównymi elementami naszyjnika są filigran w kolorze srebrnym oraz czerwony chwost. 
Filigran  dostał oprawę z  koralików czerwonych ( superduo, fire polish donuts 3x2 mm, preciosa 8/0 i knorr 2,5 mm) i czarnych (toho 11/0 i 15/0). Chwost ozdobiłam końcówką w formie siateczki z czarnych koralików toho 11/0 i czerwonymi 3mm i 4 mm kryształkami bicone. Połączyłam wszystko za pomocą ogniwka i delikatnej  pętelki wykonanej z czarnych toho 15/0. Dzięki temu chwost jest wprawiany w ruch przy każdym, nawet lekkim poruszeniu naszyjnika. Całość zawieszona jest na sznurze wykonanym z koralików toho 11/0 i fire polish donuts 3x2 mm,splotem herringbone, z zamontowanym zapięciem typu karabińczyk w srebrnym kolorze .

6 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata