piątek, 16 grudnia 2016

Wyniki candy.

Dziękuję wszystkim Paniom, które gościłam na urodzinach mojego bloga:) Dzisiaj odbyło się losowanie
i już wiem do kogo będzie należała kolia, którą zrobiłam specjalnie na tę zabawę.
Zanim ogłoszę wyniki losowania zaprezentuję nagrodę - oto ona:






Różnica w kolorze wynika z tego, że 3 ostatnie zdjęcia zrobione są z lampą. Faktyczny kolor kolii to zdjęcia 1-3.
Mam nadzieję, że kolia przypadnie do gustu jej właścicielce. 
Losowanie odbyło się w tradycyjny sposób -  zostały przygotowane losy 

spośród których wylosowałam zwyciężczynię, którą jest 

z bloga http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/. Gratuluję wygranej !!!
Aniu, proszę o podanie danych adresowych abym mogła wysłać Ci kolię. 
Wszystkim uczestniczkom mojego candy jeszcze raz serdecznie dziękuję i zapraszam do odwiedzania mojego bloga:) 

17 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni:)
    Będę chyba płakać , że to nie ja....

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni! Kolia jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolia, gratuluję wygranej :)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też Ania tylko nie ta :P Gratulacje dla tej właściwej Ani :* Dziękuję za zabawę :*
    Kolia jest przepiękna :* Czy kształt jej formuje się sam podczas koralikowania czy trzeba tego pilnować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Kształt kolii to efekt uzycia różnych rozmiarów koralików, w przypadku tej kolii to toho 11/0, 8/0 i 6/0.

      Usuń
    2. Dziękuję za informację :* muszę przepatrzeć zapasy koralikowe bo marzy mi się taka na Święta.

      Usuń
  6. Gratuluję ! I dziękuję za udział w świetnej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca!
    Gratuluję Ani :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanej Ani.
    To była ogromna przyjemność czekać z dreszczykiem emocji na losowanie, bo przedmiot losowania przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Annie, świetny prezent pod choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och dziękuję. Jestem przeszczęśliwa ponieważ kolia jest piękna. Już wysyłam adresik. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolia cudowna. Gratuluję Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocza jest ta kolia:) Gratulacje dla Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwa kobieta :) Gratuluję serdecznie wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wspólną zabawę. Gratuluję zwyciężczyni. Szkoda, że to nie ja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata