sobota, 28 stycznia 2017

Ametystowa Caprice.

Bransoletka Caprice jest bardzo popularna wśród pasjonatek beadingu. Mam i ja swój "kaprys":)
Za wykonanie bransoletki zabrałam się po zapoznaniu z tutorialem Kasi Janik zamieszczonym tutaj - dziękuję za możliwość skorzystania:) A oto efekt mojej pracy:





Bransoletkę wykonałam z koralików toho 11/0 transparent lt amethyst, fire polish 4mm blue iris amethyst i toho 15/0 inside color luster lt amethyst jet lined.
Praca nad tą bransoletką była prawdziwą przyjemnością, dlatego powstanie kolejna, którą nie omieszkam się pochwalić:)

8 komentarzy:

  1. Ślicznie się mienią te koraliki. Też bardzo lubię caprice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie wybrałam koraliki z powłoką iris by osiągnąć taki efekt :)

      Usuń
  2. Widzę, że ostatnio myślimy podobnie w koralikowych sprawach :)
    Caprice jest przepiękna :* kolorek ma śliczny a kształt idealny - co wcale nie jest łatwym zadaniem :P wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy pod adresem bransoletki:) Aniu, a z tymi myślami, to coś w tym jest też to zauważyłam ;)

      Usuń
  3. Piękna ta bransoleta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata