piątek, 2 lutego 2018

Ja już wiem:)

I z przyjemnością podzielę się z Wami tą wiedzą. Ale wszytko po kolei. Jeśli ktoś się jeszcze nie domyśla, wyjaśniam, chodzi o rozstrzygnięcie urodzinowego candy.
Oto krótka relacja z losowania.
Losy przygotowane

Umieszczenie losów w "maszynie losującej" i dokładne wymieszanie

Wynik losowania


i w zbliżeniu

Dziękuję pięknie wszystkim Paniom za udział w zabawie:)
Ewo, gratuluję wygranej!!! Proszę, podaj mi  na maila swoje dane do wysyłki  - malgosiak1104@gmail.com 


4 komentarze:

  1. Gratuluję Ewie szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo 😀 ale miła niespodzianka mnie spotkała 😁. Dane wyślę dzisiaj wieczorem 😀 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje.
    Cieszę się, ze mogłam wziąć udział zabawie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata