niedziela, 22 lutego 2015

Grasz w zielone?


Przyglądając się  temu co ostatnio robię, doszłam do wniosku, że tęsknię już za wiosną.
Najpiękniejszy kolor to zieleń we wszystkich możliwych odcieniach, a wzory to kwiaty. Nie mogę pokazać wszystkiego, co ostatnio zrobiłam. Kilka prac czeka na wykończenie. Myślę jednak,
że w tym co pokażę dzisiaj, też można dopatrzeć się oczekiwania na wiosnę.


Jest to pierwsza bransoletka wykonana przeze mnie metodą ukośnikową. Długo trwało przekonywanie się do tej metody.
Oceńcie sami jak mi poszło.

Na tym zdjęciu oprócz wyżej pokazanego ukośnika jest bransoletka w "pawie oczka" i zielona w zygzaki ( wzór do niej znajduje się na stronie podanej w poprzednim poście - dziękuję za udostępnienie).
Do "pawich oczek" zrobiłam też kolczyki na sztyftach.

Zbliżenie na "pawie oczka".

Wzór do "pawich oczek" z zasobów internetowych.
Wisiorek wykonany metodą peyote, zawieszony na rzemyku skórzanym 3mm. Jest to moja wariacja na temat  Desert Rose, wykonana na podstawie zdjęć dostępnych w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata