czwartek, 16 listopada 2017

Bransoletki z perełkami.

Jeśli przyjrzeć się mojej ostatniej aktywności na blogu, to można dojść do wniosku, że raz na jakiś czas wydziergam coś na szydełku. Nic bardziej mylnego,w przeciągu ostatniego miesiąca powstało sporo bransoletek. I to koralikowanie jest moim najbardziej ulubionym zajęciem:)
Bardzo lubię tworzyć biżuterię z wszelkiego rodzaju perełkami, nie koniecznie naturalnymi.
Bransoletki, które dzisiaj pokażę zrobiłam przy użyciu szklanych czeskich perełek.








10 komentarzy:

  1. Zielona jest super, te turkusowo-niebieskie perełki fajnie złamały kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, miło mi Cię gościć na moim blogu:)

      Usuń
  2. Fantastyczne obie, choć turkusowa bardziej do mnie przemawia, a to tylko dlatego, że lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja mogę zaglądać na Twojego bloga ?! Jak zaraz mi się coś podoba ! Śliczne bransoletki - biała boska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie komentarzy.
Pozdrawiam:) Małgorzata